Ads 468x60px

Belajar HTML secara percuma !

                 Assalamualaikum, korang sihat ?

        Dalam entri kali ni (minggu yang sangat sibuk bagi aku), aku nak kongsi sikit cara nak belajar HTML
secara percuma, ya FREE, PERCUMA, complete tutorial, dan korang tak silap baca. Betul nak belajar?
Ok, kalau sekadar nak belajar boleh, kalau nak certificate je kena bayar~ Belajar complete HTMLtau, bukan basic-basic ja, Kalau nak ada caranya , ingat belajar saja percuma (susah nak cari benda percuma sekarang ni), tapi kalau nak sijil bayar la~ aku tak dapat satu sen pon dari dorang, dan aku bukan promote, aku cuma nak bagi alternatif untuk korang belajar HTML sahaja !

Ok, dah betul-betul paham, belajar secara online kat webiste ni, dah memang HTML ni kena guna komputer, kalau taknak guna komputer nak belajar buat apa, ye tak?

          ok, langkah pertama klik link ni, atau gambar di bawah w3schools.com dan seterusnya pilih sama ada   korang nak belajar HTML, CSS, Javascript dll. (aku jumpa website selepas join HACKTHISITE.ORG )


0 comments:

Post a Comment