Ads 468x60px

Blog aku lagi



       Selamat pagi, aku bangun pepagi terasa nak type sesuatu,btw moga korang semua sihat, (tanpa korang siapalah blogger, ye tak?) Hari ni aku baru ja tukar template baru,ya sekali lagi blog ni berubah wajah, dan masih ada masalah bila aku tukar. Dah la post aku tak teratur,aku pun tak tahu cammana leh jadi camtu. Maaf la ye post dan entri suma haru-biru, Header aku pun nampak pelik, mungkin aku patut buat header guna photoshop terus sebab "fonts" header asyik tertukar. Aku pun dah tak banyak masa kat rumah, dua hari lagi nak daftar kat kampus dan bila la pulak ada masa nak edit suma ni. Nanti bila aku dah ada masa aku akan try buat tutorial untuk artisteer crack version balik dan post benda-benda lain sekali~

Da bedankt~ (terima kasih dalam bahasa belanda, aku tau masa belajar novel "Aku Anak Timur" 
masa kat sekolah dulu-dulu, tingkatan 1 rasanya)

0 comments:

Post a Comment