Ads 468x60px

Blog Aku Hari Ini


     
Okay berdasarkan rajah di atas, keyboard aku bukan macam tu, dan tentu keyboard korang pon
bukan camtu kan? (ala betul la tu) Kalau keyboard cam tu, bila tekan "enter "guarante dia buka blog kan.
Mungkinlah, Namun begitu, Blog aku kini dulu dan sekarang (merepek saja keja aku), 
Sebenarnya dah berapa hari aku tak update blog ni? (entah aku sendiri tak ingat) 
Hari ini 7 Mei 2011, Aku baru edit sikit template blog ni sebab dah lama aku terpikir ada sesuatu yang
perlu dibuang sebab nanti lambat loading dan sebagainya. Pertama sekali tentu korang perasan (rasanya korang tak perasan) Aku dah buang bacground music yang gitu-gitu, tajuk lagunya "Stay The Night" nyanyian
"James Blunt", kalau korang rasa tak kenal, google je la ye. Kedua,  jam atau "clock" dalam bahasa 
inggerisnya, aku dah buang. Nak buat apala kan taruk jam dekat blog, kan kat desktop korang dah 
tentunya ada jam kan, kan. ; ) . (apsal la aku membebel pasal benda ni pulak?), tak ada idea agaknya
dah ini yang datang pada masa aku menaip ini kan. Lagi satu, korang perasan tak, blogger toolbar, yang ada "sign in", "report", "search" dan sebagainya dah tak ada, yang ada bayang coklat sahaja kan?
Penting ke benda tu? Macam menyemak  je (dah la guna domain blogger ,free plak tu, aih nak buat cam hak sendiri plak ye), Aku pun sendiri tak tahu la. Tapi bagi memudahkan korang, aku da letak link ke blogger dashboard korang, kat menu.  tu pun kalau korang ada account blogger la. Kalau korang nak buang benda tu dari blog korang jugak, klik SINI ,sory la aku malas nak retype atau translate.
Link ni akan buka blog lain yang akan tunjukkan korang caranye. time kasih.

Ok la ye aku belum tido dari semalam ~

0 comments:

Post a Comment